Mix.

Filosofía.

Pretendemos disfrutar coa práctica dun deporte duro pero gratificante, en contacto coa natureza.

Ainda que temos unha máis que aceptable condición física, e estamos preparados para facer kilómetros,  non temos espíritu competitivo. Ocasionalmente participamos nalgunha marcha organizada, (As Rosquillas, Tui, Cangas…). Non nos gustan os desafíos extremos, os descensos perigosos nin as trialeras técnicas, pola contra gostamos de facer recorridos longos por camiños, boas pistas,  e estradas secundarias sen tráfico, facer unhas fotos e pasalo ben.

Decálogo de comportamento:

  1. Disminui-la velocidad cando nos aproximamos a camiñantes, cedendolle-lo paso se e preciso, adiantando con cuidado e avisando da nosa presencia.
  2. Controlar la velocidad en zonas sin visibilidad.
  3. Rodar por pistas autorizadas para evitar destrui-la vexetacion, particularmente en parques naturais e zonas protexidas. Evitar pasar por terreo cultivado.
  4. Pasar a distancia dos animais salvaxes e non molestar ós domesticos.
  5. Nunca tirar lixo ó chan. Gardalo para tiralo nunha papeleira.
  6. Respetar a propiedade privada. Pedir permiso se é necesario.
  7. Aprender a montar en completa autonomía. Prepara-lo itinerario, preve-lo avituallamento, saber reparar cualquer imprevisto.
  8. Non saír solo por lugar descoñecido. Siempre avisar na casa do itinerario polo que vamos e o tempo que temos previsto tardar.
  9. Permanecer sempre modesto, discreto e amable ante conductores,  outros ciclistas ou peóns.
  10. Levar sempre o casco e roupa adecuada ás circunstancias.

Que levar na mochila:

1.  Un teléfono móvil.

2.  Algo de cartos.

3.  Unha ou mellor dúas cámaras de reposto. Parches e cola, e por suposto un bombín.

4. Una pequena ferramente multifunción:  (Incorporan destornilladores, chaves allen, etc…).

5. Un troncha-cadeas. ( hai ferramentas multifunción que xa o traen incorporado.

6. Unha patilla de desviador de  emerxencia.

7. Unha chave de radios

8. Unhas bridas.

9. Algo de comida, se ímos facer unha ruta de máis de unha hora: (Unha peza de fruta, ou unha barriña enerxética).

10. Auga ou bebida isotónica.

Consellos de seguridade

1.  Non deixelo casco na casa, anque sexá un percorrido corto.

2. De noite é preferible non circular, é se o fas, leva unha boa iluminación. Principalmente para que te vexan os demás vehículos. Os reflictantes na roupa o na  bici, tamén son útiles.

3. Fai manobras predecibles. E moi importante que o vehículo que circula xunto a tí sepa qué vas facer non debes ser brusco e sorprendente na túa conducción.

4. Respeita as normas de tráfico.

5. A pesar de todo non te fíes. Os demáis vehículos poden incumplir as normas, ti sempro levarías a peor parte.

6. Evita as autovías e estradas rápidas. Cuanta maior sexa a velocidade dun vehículo menos tempo ten para reaccionar.

7. Circula xunto ó arcén, sin invadir excesivamente a calzada, pero tampouco moi pegado á beira, pois nonterías marxe para maniobrar. Ollo coas aperturas de portas dos vehículos estacionados.

8. Sé educado, as estradas son de todos. Evitarás broncas ou pelexas.

Compañeirismo.

Case todo o que sei deste mundiño funo aprendendo de outros ciclistas cos que tiven a honra de compartir horas e horas de bicicleta.

Compartimos afición, e dentro do grupo é preciso cumplir unha serie de normas:

1) O que vai mellor ten que ir pendiente do que vai peor. Se é preciso hai que baixar un pouco o ritmo, ou en todo caso, facer paradas para esperar ou dar a volta ata o último do grupo.

2) Nunca, baixo ningún concepto pode quedar nadie solo descolgado do grupo. Pode haber unha avaría ou accidente e sempre temos que ir pendentes dos rezagados.

3) Saimos xuntos e debemos chegar xuntos,  salvo causa xustificada.

4) Cando algén se inicia no mundo da bicicleta, intentaremos axudalo e informalo de todo o que necesite. Ninguén nace aprendido.

5) En caso de avaría doutro ciclista nunca pasaremos de largo sin ofrecer a nosa axuda.  En caso de accidente, é máis evidente aínda. (Teño visto de todo).

6) Os “piques” son un aliciente puntual que non  debemos desdeñar, pero sempre recordando as outras normas de compañerismo, que son máis importantes.

7) Na bicicleta, en contra do que pasa noutros deportes,  non é lugar axeitado  para discusións, malos humores ou descalificacións. Evita levar os problemas personales ós outros compoñentes do grupo.

8) Non se debe alardear en exceso do ben que andamos ou da máquina que temos. Para disfrutar non é preciso estar “a tope” ou  ter unha “tope de gama”. Sempre hai quen ande mellor ca un e quen teña unha bicicleta mellor e mais cara. Non desprecies a nadie por ter unha bicicleta antiga ou pola súa condición física, se algo abunda no mundo do ciclismo son as “curas de humildade”.



Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s