12 de novembro de 2014. Montes de Valongo, 56 kilómetros

Ruta longa para explorar polas terras de Valongo, chegando case a Caroi por unhas pistas excelentes para rodar, aínda que subindo prácticamente de modo continuo dende Pontevedra.

VER ESTA RUTA NO WIKILOC

MAPA RESUMEN

Non é apta para os puristas do montan bike, pero excelente para iniciarse en rutas longas, porque é moi asequible técnicamente. Ademáis a volta fixémola por asfalto, con tempo é boa idea volver hacia Famelga e baixar polo mesmo sitio, ou optar pola Castelada, cerca de Pontecaldelas.

Para chegar a Vilarchán podedes optar pola multitude de opcións, ou ben pola zona do Motocross, ou ben polo polígono industrial. Despois solo hay que coller a pista principal que sube ata cruzar a estrada Bora-Pontecaldelas e retomar a subida a Famelga pola forestal.

Unha breve parada para unha foto nunha curiosa corrente de auga:

IMG-20141115-WA0001 IMG-20141115-WA0000

Saíndo de Famelga seguimos subindo un pouquiño ata alcanzar as cercanías de Loureiro, e collendo de novo unha boa pista seguimos ascendendo algúns kilómetros, ata chegar cerca de Caroi.

Continuamos nun cruce principal á dereita, e pouca a pouco ímos descendendo ata o Campo en Valongo.

o campo valongo

Un elaborado peto de ánimas. Ó fondo o Monte Calvo, en Famelga, por onde pasamos antes.

valongo peto

Vistas do Igrexario, en Valongo.valongo igrexa 2 valongo igrexa

A partires de aquí, por cuestions de tempo, xa tiramos todo pola estrada ata Pontecaldelas, con desvío pola zona de Calvelle.